سام درخشانی21مرداد93
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

پست جدید اینستاگرام اقاااااااسااااااام

سام درخشانی=يه فيلم ديدم بازيگرش ميگفت:يه شير مرده بيرون قفس شرف داره به دهتا شير زنده تو قفس...نمي دونم چي شد ياد يه سري ادم بدرد نخور كه اتفاقا دور هممون زيادم هست افتادم....دمتون گرم

رها=اقاااااااساااااااام نبینیم ناراحتی شما رو



نظرات شما عزیزان:

مرجان
ساعت9:03---30 مرداد 1393
خاطرات چقدر عجیب شدند...
گاهی گریه میکنیم به یاد روزهایی که میخندیدیم...
ایشالله همیشه عشقمو"سام جوووووووون"رو شاد شاد ببینم.
همگی باهم بگین ایشالله....

پاسخ: ایشالا...خوش اومدی مرجان جون


حلیا
ساعت0:53---25 مرداد 1393
الهی بمیرم برا آقاسام آخه چرا اینقدر ناراحته منکه خراب شدم به هر حال دست شمام درد نکنه رهابانو

نیلوفر
ساعت23:49---21 مرداد 1393
سلام خوبی من عاشق این عکس شدم بینظیره نمیدونم ولی ......
پاسخ: سلا عزیزم ممنونم


نیکا
ساعت12:42---21 مرداد 1393
اقاااااسااااامی دم شما گرم که هر روز پست میزارید و مارو خوشحال میکنید
و البته با تشکر از رها جووووووووووون
احساس میکنم دور اقاااااااااااااااااا سااااااااااااامی یه سری ادم بدردنخور هست که اینجوری نوشتند
ادر بدرد نخور که اتفاقا دور هممون زیاد هست
امیدوارم اقاااااساااام از حالت ناراحتی در بیان اخه حال منم خراب شده
چه عکس خوشگلی
ولی ناراحته

پاسخ: خواهش میکنم نیکا جان


مهلا (بانو)
ساعت12:20---21 مرداد 1393
چی بگم ؟؟؟؟
پاسخ: واقعا مشکلشون چیه؟


سمیرا
ساعت10:04---21 مرداد 1393
ببخشید رهاجون انقدر دیر به دیر میام فکر میکنم کمتر بتونم بیام
چرا عموسام پست غمگین میزاره
من حالم بدتر میشه...دیگه خسته شدم
مرسی
پاسخ: عزیز دلم همین که منو یادته و هرازگاهی بهم سر میزنی عالیه ممنوم ازت


فاطمه
ساعت3:49---21 مرداد 1393
اهای سرزشتو اینم ادرس وبم لطفا سر بزن خوشحال میشم ابجی
بمیرم داداشمو ناراحت نبینم ایشاالله هرچه زودتر زن بگیره بچه خوشکل گیرش بیاد از این ناراحتی در بیاد
پاسخ: الهی من فدات شم خوب ادرس و نمیزاری که من کجا بیام گلم یادم رفته ادرس وبت


مرضیه_682
ساعت1:14---21 مرداد 1393
وای چقده چهرش گرفته و پر ز غمه
بمیرم و نبینم غم رو تو چهره ی آقاسام

آخه چرا اینجور شده و انقده ناراحته و غمگین
پاسخ: نمیدونم بخدا عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها